Networking per potenciar les sinergies locals

DETALLLS DE L'ACTE

Sessió presencial

Espai de resolució dels teus reptes empresarials: Connecta, Comparteix i Soluciona

Dimarts 14 d’octubre de 2025 , de 9.30 a 12.30 h al Badalona Centre Internaciona de Negocis

 A càrrec d’ Alexandra Masó Lorente, Desenvolupadora de Negoci.

Sessió adreçada  a càrrecs directius i responsables en la presa de decisions de les empreses que permetrà als participants plantejar els seus propis reptes d’empresa, al mateix temps que contribueixen a resoldre els dels altres membres – empreses participants.

L’objectiu és dotar als participants d’eines pràctiques per a la resolució dels propis reptes alhora que adopten el rol de gestors, fent propostes, agafant coneixements i establint sinergies amb els altres participants i llurs reptes.

Aquest format fomenta la creativitat, la reflexió crítica i la generació de teixit col.laboratiu.

Organitza: Ajuntament de Badalona , Reactivació Badalona amb el suport de la Diputació de Barcelona.

14/10/2025

09:30

Networking per potenciar les sinergies locals

Networking per potenciar les sinergies locals

14/10/2025

09:30

Comparteix:

FIRA GASTRONÒMICA DE NADAL 2024

Completa el formulari si estas interessat/da en que el teu restaurant o comerç participi.

Termini d’inscripcions: fins el 31 d’octubre 2024.

INFORMACIÓ BÀSICA SOBRE PROTECCIÓ DE DADES
Responsable del tractament REACTIVACIÓ BADALONA SA
Direcció del responsable C/ Marcus Porcius, 1, Polígon Les Guixeres, CP 08915, Badalona (Barcelona)
Finalitat Les seves dades seran utilitzades per poder atendre les seves sol·licituds i prestar-li els nostres serveis.
Publicitat Només li enviarem publicitat amb la seva autorització prèvia, que podrà facilitar-nos mitjançant la casella corresponent establerta a aquest efecte.
Legitimació Únicament tractarem les seves dades amb el seu consentiment previ, que podrà facilitar-nos mitjançant la casella corresponent establerta a aquest efecte.
Destinataris Amb caràcter general, només el personal de la nostra entitat que estigui degudament autoritzat podrà tenir coneixement de la informació que li demanem.
Drets Té dret a saber que informació tenim sobre vostè, corregir-la i eliminar-la, tal com s’explica en la informació addicional disponible a la nostra pàgina web.
Informació addicional Més informació a l’apartat “LES SEVES DADES SEGURES” de la nostra pàgina web.